Rowenta RR8227 X-Plorer Serie 45 RR8227 Robotstofzuiger - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RR8227 X-Plorer Serie 45 RR8227 Robotstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

sander80 16-02-2022

goede robotzuiger als aanvulling op hoofd-stofzuiger

Goede stofzuiger, die makkelijk te bedienen is. Robot herkent obstakels goed, enkel zwarte objecten worden niet herkend. Vloerkleden, plavuizen, grindvoer of laminaat allemaal geen probleem. Wel wat lawaaierig en heeft af en toe moeite om te verbinden met de app. Verder goede stofzuiger die je huis reinigt zonder dat je thuis hoeft te zijn.

Pluspunten

• zuigkracht
  • herkend objecten en trappen
  • batterij

Minpunten

• luidruchtig
  • app verbind niet altijd

d*******@g******** 15-02-2022

Ik was wat sceptisch maar achteraf een fijn apparaat. Natuurlijk vooral omdat alles vanzelf gaat. Misschien is dat mijn kritische noot omdat alvorens het programma start u wel goed
moet zorgen dat eventuele draden zijn weggewerkt en hinderlijke objecten weg worden gehaald anders loopt hij vast en gaat hij niet meer verder. Bediening via de app gaat goed en is erg handig. Bovenal doet deze robotstofzuiger goed zijn werk en is het fijn thuis komen is een schoon huis zonder er iets voor te doen.

Jessica 07-02-2022

Rowenta robotstofzuiger

Ik vind het een ideaal apparaat. In ongeveer anderhalf uur zuigt hij onze hele woonkamer en woonkeuken, ongeveer 100 M2. Dan is hij nog niet leeg en keert terug naar het oplaadstation. Geluidsniveau vind ik vrij hoog en dat zou ik wel als een minpuntje aanmerken, maar ik heb geen idee van het geluidsniveau van andere robotstofzuigers. Kortom, ik ben erg blij met het apparaat

Pluspunten

• Doeltreffend
  • Lange accuduur
  • Bedienbaar met makkelijke app

Minpunten

• Hoog geluidsniveau

Yasemin 07-02-2022

Genieten

Opruimen en gaan met die robot! Laat niks rondslingeren en verder doet het zijn werk. Makkelijk te koppelen met de app en stofbakje legen. Ik zou wel in de app willen zien op welke plekken de robot is geweest. Voor nu zie je dat het kris kras rondgaat. Maar dit is het enige wat ik mis eigenlijk. Je hebt handige taken zoals alleen langs de muren te laten gaan of automatische startdag aangeven. Leuk ding om even te kunnen rusten!

Pluspunten

• Simpel
  • Makkelijk koppelen met de app
  • Geluid is redelijk
  • Makkelijke stofbak

Minpunten

• Je weet niet waar het is langs geweest
  • Soms vaker op zelfde plek

Michiel 02-02-2022

Top Robo

Erg goed apparaat in gebruik. Met de app is deze makkelijk te installeren en kies je eenvoudig voor bepaalde scènes. Tevens werkt deze ook met de google assistent.
Makkelijk schoon te maken dmv de duidelijke stappen in de app.

Apparaat werkt zeker 2 uur op een accu en vind daarna zelf zijn weg naar het laadstation.
Apparaat is nog niet vastgelopen, ondanks het feit dat wordt aangegeven dat de robo zijn werk het meest optimaal kan doen in een opgeruimd huis zonder al te veel objecten
De robo manoeuvreert zich er goed om heen zonder te botsen

Pluspunten

• Gemak
  • App en Google ass
  • Geluid

Anouk1987 01-02-2022

Goede stofzuiger met fijne bediening

Fijne stofzuiger. Via een app goed te bedienen. Ook schema toe te voegen zodat hij klaar is wanneer je thuis komt. Je krijgt avond ervoor een melding zodat je evt stoelen ed omhoog kunt zetten. Loopt nauwelijks vast (bijzonder met 3 jonge kinderen en al dat speelgoed in huis)
Erg tevreden

Pluspunten

• Goed
  • Makkelijk schoon te maken
  • Handige app

Minpunten

• Het is een aanvulling op je (steel)stofzuiger

Tealc68 30-01-2022

Deze stofzuiger zuigt goed, maar dat is ook het enige waar ik tevreden over ben! Hij gaat als een kip zonder kop door het huis en slaat hele stukken over. Verbinding met de app gaat ook niet goed, ze zijn elkaar regelmatig kwijt. En is erg lang bezig, kan ik met de hand in een kwartier waar deze stofzuiger 3 uur over doet.

Pluspunten

• Zuigt goed

Minpunten

• Lang bezig
  • Onlogische bewegingen
  • Duur in onderhoud

Ippel 30-01-2022

Super huishoud-hulp

Om te beginnen: onze nieuwe robotstofzuiger van Rowenta heeft ons verbaasd!

Het resultaat, en het vuil wat hij tijdens de sessies opzuigt is super. Het verbinden met de app en de stofzuiger een plaatsje geven is een fluitje van een cent. Er zijn er 3 verschillende functies beschikbaar: uitgebreid, express, en langs de muren.

Daarnaast de app: je kunt op de app schoonmaak-schema’s invoeren. Wij hebben bijvoorbeeld op werkdagen om 14.00 uur ingesteld. Als je thuis komt hoef je niet meer te stofzuigen!

Helaas merk ik in de app wel dat het soms lastig is verbinding te krijgen. Hij is dan oneindig aan het laden maar haalt geen oude sessies op, en je kan hem dan dus ook geen commando’s geven. Dat is ook (vooral) de reden dat hij geen 10 krijgt!

Verder is het legen van het reservoir ook erg eenvoudig! De borstel is eenvoudig schoon te maken (aan te raden wanneer je huisdieren hebt). Wel is het reservoir sneller vol dan Rowenta lijkt aan te geven in de instructies.

Dan nog het uiterlijk: qua vormgeving echt super. Wij hebben de witte. Mijn vriendin is nogal kritisch op hoe het interieur er uit ziet, maar hij mag gewoon in de woonkamer, in het zicht staan! Ook het compacte formaat van het station is ideaal!

Pluspunten

• Resultaat!
  • Simpele installatie
  • Geschiedenis in de app

Minpunten

• Niet altijd verbinding met de App
  • Reservoir vrij snel vol

h******@z******* 27-01-2022

Super

Wat een super product eenvoudig te bedienen via de app, komt echt overal zeker langs de randen omdat hij redelijk dun is gaat hij overal onderdoor, het vuil reservoir is gemakkelijk te legen, gezien de prijs een aanrader.

Pluspunten

• Via app bedienen
  • Weinig geluid

Lisette 27-01-2022

Top product

Wat een leuk product. Werkt echt super goed. Makkelijk in te stellen en zorgt voor een verrassend schone vloer.

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Kan zelfs matten mee stofzuigen
  • Makkelijk in te stellen

Minpunten

• Maakt lawaai